Seminar “Google & Facebook/Instagram Ads – Στοχευμένη Διαφήμιση”

  • On 23/10/2019

Παράλληλα με την καταχώρηση του ακινήτου μας στις online πλατφόρμες Airbnb, Booking, Homeaway κλπ, υπάρχει και μια απέραντη αγορά που μπορούμε να απευθυνθούμε για αναζήτηση πελατών για βραχυχρόνια διαμονή.
Δισεκατομμύρια συνάνθρωποί μας σε όλο τον κόσμο ξοδεύουν άπειρες ώρες στο internet, αναζητώντας τα πάντα στο Google αλλά και στα social media για κοινωνική συζήτηση με φίλους και γνωστούς.
Αυτό το κοινό είναι ο στόχος μας και μέσω των διαφημίσεων, θα τους ενημερώσουμε για το ακίνητό μας για να τους κάνουμε πελάτες μας.
Εχουμε ήδη δείξει τον τρόπο, σε προηγούμενα σεμινάρια, δημιουργίας ενός δωρεάν website η μιας σελίδας στο facebook. Αυτές τις σελίδες θα χρησιμοποιήσουμε για να επικοινωνήσουμε με τους πιθανούς επισκέπτες του ακίνήτου μας για να επιλέξουν το ακίνητό μας για τις διακοπές τους.
Το πλεονέκτημα είναι μεγάλο και για τα δύο μέρη. Ούτε εμείς αλλά ούτε και οι επισκέπτες θα πληρώσουν πρόσθετη προμήθεια σε καμία πλατφόρμα. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να μειώσουμε την τιμή για να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες.
Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε αναλυτικά και με απλά βήματα τον τρόπο δημιουργίας μια σωστής διαφημιστικής καμπάνιας τόσο στο Google, όσο και στα μεγαλύτερα social media όπως το Facebook και το Instagram.
Επίσης θα μάθουμε πως να χρησιμοποιούμε εργαλεία του Google για να στοχεύουμε την διαφήμισή μας σε ομάδες ανθρώπων ανάλογα με την χώρα και τόπο προέλευσής τους αλλά και άλλα δημογραφικά και κοινωνικά κριτήρια.
Βασικό είναι να γνωρίζουμε οτι όλες οι κρατήσεις που θα προκύψουν απο αυτές τις διαφημίσεις, δεν δηλώνονται στο μητρώο βραχυχρόνιας διαμονής αλλά κατευθείαν στο taxis.
Για τον λόγο αυτό θα δούμε και τον τρόπο που θα καταχωρήσουμε όλες αυτές τις κρατήσεις.

 

0 Comments

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *